I stället för...

... Västerås och Ladies Night så blev det after work på Flustret och sedan Electric boys på Katalin.
Det var god buffé på Flustret och jag hade glömt vilket drag det är på Electric Boys, eller också så har gubbarna blivit råare och tuffare på gamla dar.
Det rockade fett på katalin i går.

Jag och min lilla storasyster.


Jag fick en jättegod cider.

Vi träffade två glada tjejer på Katalin.

I dag mår jag som ett utskitet äppelskrutt fastän jag inte drack så mycket och fast jag var i säng 00.30.
Jag ska tamej tusan bli nykterist.
Den här gången menar jag allvar.
I dag ska jag bara chilla och ev går jag och Jonny på bio ikväll.
"Flickan som lekte med elden".
En lugn och skön lördag önskar jag dig.



Kommentarer
Postat av: Madde

Electric Boys rockar ALLTID! Nu e jag avis på dig..jag missade nämligen dom i veckan här ju..:(

Lycka till med att bli nykterist..;)

2009-09-19 @ 11:52:36
Postat av: Nina

God luck från mej oxå :o)

Inte värt att prova på nyckterismen funkar iaf inte!

Jag kan bli döbakis utan att ens drukit en endaste liten droppe :o/

2009-09-19 @ 15:33:34
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

Vi hade i alla fall jätte kul - trots att du e bakis!

2009-09-20 @ 18:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0