Jabba Dabba Dooo!!

Det är fredag igen.
Jag säger ju det.
Måndag och fredag, det är de dagar som veckorna består av.
I dag ska jag arbeta förståss, sen ska jag köpa den där dammsugaren på JULA.
Åka på Gränby och handla till helgens övningar, sedan bara hem och fredagsmyyyyyysa.
Jag borde klippa mig men jag vet inte när jag ska hinna med det.
I morgon blir det till att städa eftersom vi ska få finfrämma´t både lördag och söndag.
Då e re bäst att dammråttorna har flyttat på sig så man slipp skämmas.
Nu väntar gröten och jag tror t om att jag skall slå till med en kopp kaffe när är fredag och allt.
Hoppas att din dag blir härlig och att något skoj kommer i din väg.
P.S Glöm ej att skratta i dag.



Kommentarer
Postat av: Nina

:O)

2009-09-25 @ 08:53:23
Postat av: Anonym

Det låter som om du är full av energi! :O) Bra för dej! Vem ska komma i helgen då?

2009-09-25 @ 08:54:02
Postat av: Marina

I eftermiddag blir det After Work och imorgon ska vi fira lillebror som fyllt 30..;o) Skojigt värre alltså..:)

Trevlig helg!

2009-09-25 @ 11:08:47
Postat av: Maggan

Johan och victoria på lördag. Sedan knut med sambosar på söndag.

2009-09-25 @ 12:47:53
Postat av: Vickis

Hello,

jaa fredagar är underbara!

Men du jag kan klippa dig, jag menar allvar för jag kan verkligen klippa hår!

Kram/Vickis

ps.

ska bli kul atts es igen imorrn.

2009-09-25 @ 15:04:17
URL: http://vickis-at.blogspot.com/
Postat av: Red

trevlig helg!

2009-09-25 @ 18:37:45
URL: http://byabladet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0