Jag fick hicka.

I kväll när jag loggade in på Facebook så hade jag en vänförfrågan.
Spännande, tänkte jag.
Undar vem de är?
Jag klickade och höll på att ramla av stolen.
Lars Munther vill vara din vän, stod det.
Jag känner bara en Lars Munther, och det var min älskade storebror.
Tyvärr så har han varit död i snart tre år, så det är klart att jag fick hicka.
Men efter några sekunders total hjärntilt så fattade jag.
Aha!!! Det är syrrans son som vill bli min vän.
Lars Knutas bytte ju efternamn till Munther för några veckor sedan.
Hahaha......Usch!
Det var läskiga sekunder.

Lasse Munther       

Lasse Munther

Kommentarer
Postat av: Marina

Kul ändå att Lasse bror fått en namne i familjen..;o)

2009-09-15 @ 10:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0