Måndagmorgon.


Behöver jag berätta att jag var närmre död än levabde när klockan ringde kl 05.00.
Snoozade ett par ggr och sedan in i duschen.
Nu är jag lite piggare men jag måste säga att det är för tidigt att kliva upp kl 05.00.
I dag ska jag åka till läkaren med Ludde kl 09.00.
Han skall kolla upp sin astma och allergi.
Jag slutar kl 13.00 men stannar nog kvar på jobbet en stund och arbetar med Portfolio.
Kl 15.00 skall jag hämta Knutte på jobbet, vi skall åka och handla.
Sedan skall jag hämta Jonny och vara tillbaks på jobbet kl 17.00 för att ha personalmöte.
Så kommer min måndag att te sig.
Vad skall du göra idag då?


Kommentarer
Postat av: Linda

Samma som du (nästan) ;o)

2009-09-14 @ 07:12:45
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0