O what a night

Jag har sprungit på toa, legat och vridit mig, snurrad och stönat.
Jag måste ha blivit matförgiftad på den där restaurangen eller något.
Jag har haft magont hela natten och måsta sprungit på toa en gång i kvarten.
(intresseklubben kan ju anteckna detta).
Till slut kom jag på mina tabletter, som jag tar för magen när jag äter mina inflamationshämmande tabletter för knät.
(guuud, vilken konstig mening det där blev då).
När jag tagit en sån så lugnade magen ner sig så pass att jag fick några timmars sömn i alla fall.
Jag har fortfarande ont men det är lite bättre än i natt.
Asiatiska bufféer ska man kanske undvika.
Jag vet inte om det var maten eller om det kanske var biogodiset som satte igång min mage.
Det var bra längsedan som jag käkade godis nu.
I dag blir det bara fibrer och vatten.
Undrar om Knut kommer hem på söndagsmiddag??
Jag önskar dig en skön söndag.

(Söta baciller va? Det är han i  mitten som jag har lidit av hela natten. Hade jag haft en sån natt så hade jag övat woodoo på den och spolat ner den på toa)






Kommentarer
Postat av: Vickis

Usch då, inge kul. Hoppas det gett sig nu iallafall.

Vet du varför indisk mat är så kryddad förresten? (enligt min hushållerska jag hade i Botswana för 100 år sen)

Jo för att dölja att den egentligen är skämd!

2009-09-20 @ 13:26:53
URL: http://vickis-at.blogspot.com/
Postat av: Maggan svarar

Vickis: Det låter ju inte så fräscht nej.

2009-09-20 @ 13:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0