Sovmorgon

I dag börjar jag kl 09.00.
Men inte kan jag sov inte.
Nääähä då.
Vaknade kl 06.00 ändå jag.
Man är ju vanemänniska alltså.
Jag låg och tänkte på vilken mat jag skall bjuda mina gäster på, på lördag.
Typiskt mig.
Ligga och planera istället för att sova.
I dag blir det en långdag på förskolan, men det är bara mysigt tycker jag.
Det är skönt att stänga för då taggar man ner när man är på jobbet.
Fler och fler barn går hem och tempot dämpas mer och mer.
När man går hem mitt i verksamheten så är man helt speedad när man kommer hem.
Nu ska jag ta mig en tallrik gröt och läsa aftonbladet.
En skön, vaken morgon skall jag unna mig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha de!

2009-09-23 @ 08:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0