Svininfluensan?

Ja, det är nog det jag har ändå.
Jag hostar snart lungorna ur mig.
Nu har jag hostat så att jag har ont i njurarna.
Skiten sitter långt ner i bröstet på mig.
Jag har lite feber och jag nyser konstant.
Det var läskigast i natt när jag vaknade och knappt kunde andas.
Jag har ju min astma också mitt i allt det här.
Nä usch! Vad jag beklagar mig, men just nu är det faktiskt lite synd om mig.
Här i Uppsala regnar det idag och det är 18ºC.
Jag kan inte göra någonting för då hostar jag.
Ja är så trött, så trött men lägger jag mig ner så hostar jag.
Det här var ingen höjdare mina vänner.
Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på HAIR.


Kommentarer
Postat av: Marina

Dagens tips: KONTAKTA SJUKVÅRDSUPPLYSNINGEN/HÄLSOCANTRALEN!

2009-09-02 @ 08:12:36
Postat av: Anita

Låter inte så bra detta - gör som Marina säger. Ring sjukvårdsupplysningen NU! Kraaam! <3

2009-09-02 @ 08:14:13
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Jag har precis pratat med sjukvårdupplysningen. De säger att jag antagligen har den nya influensan. Jag ska vara hemma och vila, dricka mycket. Blir det värre så ska jag kontakta vårdcentralen och slutar jag att andas så skall jag åka akut ;0)

2009-09-02 @ 09:25:35
Postat av: Anette

Sjukvårdsupplysningen är ju käcka..sluta andas..vem ringer ambulansen då?

2009-09-02 @ 09:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0