Tappat hjärta.

Tidigare ikväll när jag torkade mig efter ett härligt bad så hörde jag.
Klingklingkling..... något trillade på golvet.
Jag kollade mina händer, men alla ringar satt kvar.
Öronen, check....alla örhängen kvar.
Då såg jag att kjedjan som hänger runt halsen hade gått upp.
Neeeej!! mitt älskade Crazy Heart ramlade på golvet.
Mitt Efva Attling smycke som jag fick i 40 års present.
Jag har letat överallt men det är som uppslukat.
Det finns ingenstans.
Tänk om det föll rakt ner i avloppet?
Nu är jag så ledsen :(

Kommentarer
Postat av: Anita

Hjärtat kommer tillbaka till dej - det finns där någonstans, jag är säker! ;O)

2009-09-28 @ 22:27:10
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0