Tråkigt

Jag har tråkigt.
Booooored!
Jag har inget att göra.
Jag har inte ens ro att sitta i min nya fåtölj och kolla på film.
Jag måste nog ge mig ut på en promenad....eller nä, då hostar jag så förb...at.
Jag kan knappt röra mig utan att hosta lungorna ur mig.
Jag kanske skulle läsa lite.
Jag har badat, det var skönt.
Nu borde jag äta lite lunch, men jag har ingen aptit.
Lite pasta från igår kanske jag kan trycka i mig.
Isglass skulle vara gott.
Ludde kanske kan cykla på ICA??
Fy, vad jag är uttråkad.
Märks det?



Kommentarer
Postat av: Marina

Ha ha...ja det märks - aktiviteten på blogginläggen ligger på topp! Kram - krya på dig!

2009-09-03 @ 14:22:02
Postat av: Anita

Boooring sa Bill!

Booring var ordet sa Bull!

2009-09-03 @ 16:18:41
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0