Vad kan man sätta för rubrik på det här inlägget då?

Sitter här med en kopp kaffe och funderar på vad jag skall äta för frukost.
Kl 11 ska jag ringa och väcka Knut, han vill ha skjuts till IKEA och köpa svarta vägghyllor.
(jag för min del ska inte köpa någonting).
Efter IKEA så åker vi hem till Knut för att sätta upp ett tyg på hans vägg.
På eftermiddagen ska jag hämta Ludde i Alunda och kl 18.00 är det kräftskiva i Herrhagen.
Märks det att jag är sjuk??
I dag har jag helt enkelt inte tid att vara sjuk.
Resten av september är helt uppbokad, så om sonen skall få upp något tyg och hyllor så måste det ske idag.
Enkel matematik.
Jag klunkar hostmedicin och knaprar treo så går det nog bra.
Vila får man göra när man blir gammal ;0)
Näärå! så farligt är det inte. Jag kan vila hos Knut också, han behöver mest mig som smakråd och moraliskt stöd.
Undrar vad man skall ta på sig ikväll då?
En kräftskiva, inte bhöver man vara skitsnygg på en så´n inte??
Det får bli min rutiga långskjorta, som jag bott i, sedan jag fick den av Cina i sommras.
Jag borde städa min garderob så att jag hittar där inne.
Jag har massor med kläder, men jag hittar inte i min röra.
Ja, det är mycket man måste och borde.
Men hur skall man få tiden att räcka till?
Städa får jag göra när jag blir gammal.

Javisst ja!!
Jag skall ju baka en paj till ikväll också.
Phu!
Hur skall jag hinna det då?
Jonny får hämta Ludde i Alunda :0)
Problem solved!
Jag hoppas att ni får en bra lördag för det skall jag ha.
KRAM HELA DA`N!!

Här kommer fler vackra höstbilder som jag tog igår.

Busskur i höstskrud.


Grannens Ölandstok.

De vita bollarna som man trampade på så att de smällde, när man var barn.

Nypon.







Kommentarer
Postat av: Anette

Röja passar bra på höstkanten..ställ dig sen på torget och sälj kläderna..det är strykande åtgång på just kläder faktiskt :-)

Ha en trevlig kväll fö..

2009-09-05 @ 14:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0