Bibblan och grupparbete

I dag ska vi på föreläsning till bibblan på morgonen.
Sedan har vi håltimme mellan kl 10.00-13.15 men då har min grupp bestämt att vi skall arbeta så att vi kan sluta tidigare i morgon.
Man får inte va dum ;)
Kaffet i den nya kaffemaskinen smakar mums, det är så skönt att ha en maskin igen, man blir bortskämd med smaskigt kaffe.
Nu skall jag packa ryggan och käka frukost.
Undrar vad jag skall ta på mig idag då?
De lovade sol men det ser ganska molnigt ut nu :(
Upp å Hoppa din latmask!!

Trevlig tisdag på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte bara håltimma - utan håltimmar ser det ut att vara! Ha en bra dag! :O)

2010-04-13 @ 08:26:12
Postat av: Anita

De va jag!

2010-04-13 @ 08:27:52
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0