Gott & Blandat!

Ja, snart så är det helt snöfritt här i Uppsala.
Det har gått riktigt fort de senaste dagarna.
Sköööönt!
Jag gillar när det torkar undan fort så att man slipper allt slask.

Jag borde köpa mig en ny cykel och börja cykla till jobbet nu.
Jag får göra det vid nästa lön.
Det är ca 5 km till mitt jobb, i lugn takt så tar det ca 20 minuter att cykla.
Man vill ju inte komma till jobbet alldeles svettig.

I natt har Ludde haft kompisar här, de är fortfarande vakna.
De ska "dygna" heter det.
Vara vaken hela natten så att de kan sova hela dagen.
De ska ju upp mitt i natten i natt och köa för att komma in på UPCON, årets mangafestival.
Sedan är det manga dygnet runt hela helgen.
Jonny åker till fjälls i morgon, så det blir jag och Calle hela helgen.
Ja, jag skall ju plugga så det gör ingenting.
Hoppas att att du får en bra tordag.
Själv skall  jag kanske göra en överraskning i em.
Vi får se, jag har inte bestämt mig ännu :)




Kommentarer
Postat av: Anita

Vad ska du nu hitta på för kul? :O)

2010-04-08 @ 08:36:43
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0