Hemma i Jämtland

Jag körde upp hit till Östersund i går på mindre än fem timmar.
Jag e nog bäst tror jag.
Vi stannande bara en gång för en kisspaus annars så körde jag i ett sträck.
Det var ljust ända till Sundsvall, så jag fick bara 18 mil mörkerkörning.
I dag jobbar Anita bara till kl 11.00.
När hon kommer hem så skall vi handla och förbereda hela tjejhelgen.
Det kommer vara jag, Anita, Karin, Lena och Marina som åker upp till Huså.
Mysigt kommer det att bli.
Tjejhelg i en fjällstuga, sämre kan man ha det.
Här i Östersund är det mulet just nu och endast 2ºC.
Brrrr!
Nu ska jag sätta fart.
Vet inte riktigt med vad, men något skall jag väl kunna hitta på :)
KJAAAM!!!


Kommentarer
Postat av: Jonny

Hej vad duktig du var! Bra att du körde försiktigt fast det gick fort. Puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0