Konkretisering

Nu har jag suttit och funderat på begreppet inflytande.
Försökt att göra en konkretisering av ordet.
Bara ordet konkretisering behöver ju konkretiseras innan man kan börja tänka.
Det är mycket med skolan.
Det är mycket tänkande att göra.
Det finns inga rätt eller fel tankar men man vill ju ändå att det skall vara bra.
Man vill ju ha en mening med det man skriver.
Man måste ju förstå vad man tycker.
Nu är jag trött, nu har jag tänkt färdigt för idag.
Nu ska jag luta mig tillbaks och bara vara.
Skicka Ludde och på affären och köpa en påse godis.
Köpte en ny tidning igår men när jag kom hem så upptäckte jag att jag redan har den där tidningen....*suck*
60 spänn åt pipan :P
Borde ta en promenad.
Ja, det borde jag.
Lat!!
Konkretisera det ordet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0