Långfredag

Ja, det här verkar att bli en riktigt lång fredag.
Jag har varit vaken sedan 05.30 och kan inte somna om.
Jag får väl vila en stund mitt på dagen.
I dag har jag ingen tandvärk.
INGEN TANDVÄRK!!
Vilken lycka.
Detta har varit en pärs utan dess like.
Tvi Vale för tandvärk.
Jag trodde att jag viste vad tandvärk var när jag drog ut visdomständerna eller lagade en gammal amalgamfyllning som spruckit.
Men det var ju lika skönt som att bada bubbelbad jämfört med vad jag nyss gått igenom.
Men nu är det över och nu ska här firas påsk.
I dag ska jag gå på långpromenad i solen, göra köttbullar och en påskskinka.
Ganska angenäma att-göra-saker va?
Jag skall ta mig en päroncider på ballkongen och lyssna på bra musik.
Glad Påsk på er alla glada.

P.S April, April din dumma sill..... ja, det är klart att det var ett aprilskämt det där med Brolle. Men det hade ju varit roligt om det varit sant, eller hur? Vem gick på det då? Svara ärligt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0