Mitt i veckan

Onsdag redan.
Solen skiner.
Jag är uppe lite tidigare än vad jag satt klockan på.
Jonny snarkar så infernaliskt :P
I dag stänger jag och sedan har jag ett möte.
Om jag orkar så ska jag åka hem och städa.
Fast jag har ju i morgon på mig också.
Det vore ju trevligt om det kunde vara fint till Valborg.
Jag bara längtar efter husvagnen nu :)
Vad ska du göra på Valborg då?
Själv så slutar jag tidigt och då åker jag ocjh Jonny ner på stan för att ta oss en titt på spektaklet som sker där.
En flaska vin och lite plockmat i Stadsparken kanske?
Om vädret tillåter.
Annars får det bli en öl på någon pub.
Hoppas att vi får uppehåll i alla fall.
SMHI ändrar sig hela tiden först sa någon att det skulle snöa på Valborg, sedan stod det sol och 18 grader varmt, igår sa de regn och 9 grader varmt, idag säger de att det skall bli 15 grader varmt, molnigt men uppehåll på fredag.  *suck*
Det blir väl något väder ändå, det är det enda man kan vara säker på :)

Hoppas att du får en bra onsdag.
Kram hela dan!!

Dagens låt får bli den här *trycker på gilla-knappen*


Kommentarer
Postat av: Anita

Har ingen aning om vad vi ska hitta på i helgen - det blir väl dety vanliga med städa å plocka och så har vi ( Pelle) börjat med båten.

2010-04-28 @ 07:54:32
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

Men Anita...du fyller ju år!! Knäppis!

Bra låt..;O)

2010-04-28 @ 10:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0