Ordning & Reda

Just nu så håller jag på att sortera bland mina papper.
Alltså de paper som hör utbildningen till.
Shit vilken oordning det blir fort.
Jag snodde en pärm av Jonny.
Nu skulle jag behöva ett register.
Undrar var han har gömt dess då?
I morgon är sista dagen på skolan för den här veckan.
Det känns som om jag "on topp of it" så att säga, men det är mycket att göra till nästa gång.
Jag skall göra klart mitt mini projekt.
Jag skall läsa två böcker osv osv.
Hur skall jag hinna?
På fredag drar jag till Huså över helgen.
Nästa helg kommer ju Nina och tjejerna.
Helgen efter det är det Valborg och vi skall "flytta ut" till husvagnen.
Ja, veckorna rusar på i en rasande fart.
Panik, panik, panik......
Tentan närmar sig med stormsteg.
PANIIIIK!!!!......
Nu skall jag fortsätta med mitt pappersarbete och sedan skall jag åka och handla, hämta Jonny och packa.
Phu!!!! Vad en liten gumma få gnooo......
Jag sätter igång Spotify så jag får något bra att digga till när jag håller på.
Hej Svejs på dig.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss - vi ses snart! :O)

2010-04-14 @ 18:35:04
Postat av: Nina

Jag längtar på dej! :o) Syns snart!

2010-04-15 @ 19:21:35
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0