Regntunga skyar

I dag är det verkligen grått och tråkigt.
Hoppas , hoppas, hoppas att det inte är det i morgon.
Det behöver inte vara strålande sol, bara det inte regnar.
Jag jobbar bara till kl 13 i morgon.
Då åker jag och min man ner och kollar läget på stan.
Det sägs att det inte blir någon forsränning i år för det är för strömt i Fyrisån.
Ja, ja nu skall jag inte sitta här och spikulera.
Sätta fart och borsta tanden låter som en bättre idé.
Trevlig tordag på er.

P.S Glöm inte att rösta!! Jag lade ut ett land i går kväll. Här ovan kommer nästa.
Gå in på ESC 2010 och koll så att ni inte missar något ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Samma här - regn!! :O/

2010-04-29 @ 08:03:22
Postat av: Marina

Det HAR regnat...men nu skiner solen och Storsjön är spegelblank...det som är isfritt i alla fall...:)

2010-04-29 @ 08:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0