SJUKT JÄVLA SPEL!

Jag blir så jävla upprörd när jag ser det här inslaget.
Vilken sjuk jävel sitter och hittar på ett sånt här jävla spel.
Jag blir också upprörd när jag hör journalisten presentera folkparisten som skall kommentera inslaget.
"Hon är EU minister och feminist", säger han.
Vad faan har det med det hela att göra då?
Man behöver väl inte vara feminist för att tycka att detta är upprörande och helt jävla sjukt? eller?
Finns det någon där ute som tycker att det här spelet är ok? och att jag är mesig som blir förbannad?
Har män en sexuell fantasi att få våldta kvinnor?
Det skulle ju inte tillverkas sådana här spel om det inte finns en marknad för dem.
Nu blev det tilt i min hjärna.
Nu kommer jag att föra feministiska diskussioner men min mansdominerade familj hela dagen.
Jag måste få veta vad de anser i den här frågan.
Killarna kommer att bli TOKIGA!!

KOLLA PÅ INSLAGET!

Kommentarer
Postat av: cinis

Ja mej fick du igång i alla fall...helt sjukt va fan sänder man ut för budskap!!!!!

2010-04-02 @ 09:11:34
Postat av: Anita

Helt otroligt - men det är klart att får/kan en man göra spel som handlar om mord, massmord, krig, tortyr och annat skit så kan han väl oxå göra ett spel om att våldta...... :O/ Och sedan sitter andra män och njuter av spelen......

2010-04-02 @ 10:08:35
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0