Skolvecka

I dag börjar jag min tredje och näst sista skolvecka.
Det är ett späckat schema som vanligt.
Intensivt men roligt.
Till den här veckan har det inte varit lika mycket att skriva som det varit förr men det var en hel del att läsa.
Jag skall ha med mig en barnbok också som jag glömt på jobbet men jag svänger förbi där innan jag åker till skolan.
Vi har ju sovmorgon på måndagar, börjar inte förrän 10.15.
Ludde är sjuk igen.
Dunderförskyld.
Det är klart att det blir så när man står ute i regn i en hel natt.
Skitunge.
Jonny kommer hem från fjällen i em.
Han verkar ha haft det skönt där uppe.
10ºC och sol.
Inte fy skam :)
Nu skall jag käka frukost och plocka ihop allt som jag skall ha med mig.
Hoppas att du får en bra dag och en bra vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0