Slovakien



Slovakien

Musik: Martin Kavulic
Text: Kamil Peteraj

Låttext:
Ked' sa slnko skloní na horehroní
Chce sa mi spievat', zomriet' aj zit'
Ked' sa slnko skloní na horehroní
Túzim sa k nebu priblízit'

Na tráve lezím a snívam
O com sama neviem
V tom vánku co ma kolíse
Ked' je slnko najnizsie

Najkrajsie stromy sú na horehroní
To tiché bratstvo vraví pod'
Sem sa vzdy vrátim ked' ma Nieco zroní
Vravia to stromy z piece zhod'

Na tráve lezím a snívam
O com sama neviem
V tom vánku co ma kolíse
Ked' je slnko najnizsie

Áááááááááá haleluja

Ked' sa slnko skloní na horehroní
Tam niekde v dial'ke nás zvon zvoní
Ked' má ma to boliet' Nech ma bolí
Raz sa to stratí do ciernej hory

Na tráve lezím a snívam
O?i tísko placú
V tom vánku co ma kolíse
Ked' je slnko najnizsie

Ááááááááá Áááááááá

Na tráve lezím a snívam
Oci tísko placú
V tom vánku co ma kolíse
Ked' je slnko najnizsie
Najkrajsie stromy sú na horehroní

 


Kommentarer
Postat av: Cinis

3 poäng..lite disko vis popp..inte så tokigt faktiskt..

2010-04-23 @ 20:08:15
Postat av: Linda

Det får bli 3 poäng. Rätt så bra, men ännu bättre om hon sjöng på engelska.

2010-04-23 @ 20:12:12
URL: http://www.livetmedilona.blogspot.com
Postat av: Lena

Synd att det inte var på engelska, den var helt ok, 3 poäng från mig.

2010-04-24 @ 08:25:27
Postat av: Simon

Dåligt. 2 poäng

2010-04-26 @ 15:55:48
Postat av: Marina

Upptempo är alltid trevligt...men - jag vet inte...Shakira på slovkiska...3 poäng

2010-04-27 @ 15:31:06
Postat av: Anita

Hade absolut varit bättre på engelska! Det blir bara 2 fjälltoppar fån Jämtland!

2010-05-04 @ 16:16:24
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0