Söndag i Huså

Vaknade kl 09.30 men låg och drog mig en timme till.
Nu har vi nyss ätit frukost och snart skall vi kolla på en film innan vi beger oss vidare till Östersund.
Jag hoppas kunna lämna Östersund senast kl 17.00, annars blir det så sent för mig att köra hem till Uppsala.
Det känns som att det kommer att vara lite jobbigare att köra hem igen efter en den här helgen.
Nu börjar filmen!!
Vi ses när vi hörs.
Kram hela dan!

P.S Om någon av er har försökt att nå mig i helgen så går inte det för jag har ingen mottagning här i fjällvärlden.
Bilder från helgen kommer när jag kommer hem till Uppsala igen.

Kommentarer
Postat av: Anita

Kul att du kunde komma! :O)

2010-04-18 @ 21:18:50
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0