Sorry

Nu har jag fattat att musiken i mitt lilla bildspel som jag gjorde här om dagen startar av sig själv när man kommer in på min sida.
Det gör den inte för mig nämligen.
Jag anvånder ju webbrowsern Mozilla Firefox och då startar endast musiken om du scrollar ner till bildspelet.
Hade jag vetat att musiken går och går hela tiden för alla er andra så hade jag gjort ett bildspel utan ljud.
Jag ber tusen gånger om ursäkt för det var ju inte världens bästa låt som jag valde direkt :)
Snart så har bildspelet försvunnit och då slutar förhoppningsvis ljudet också :)
Jag lovar att jag skall skriva många inlägg i påsk så att bildspelet försvinner fort.
Sorry Lorry!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0