Svärmor

Jag tillbringade gårdagkvällen med svärmor.
Vi hade det riktigt mysigt.
Drack vin, beställde pizza, snackade, snackade.
Kollade på körslaget.
Team Mojje åkte ut :( Jag tycke Kalle kunde dra nu.
Drack mer vin.
Snackade lite till.
Kollade på en av mina favvofilmer.

Snackade lite till och somnade.
I dag har vi druckit kaffe.
Snackat, käkat frukost och nu åkte hon hem till Dalarna igen.
Det där gör vi om va??
Jag gömde mina cigg när hon var här så att hon inte skulle bli frestad att ta en, eftersom hon har slutat att röka.
Jag är så klurig ;)
Nu ska jag fortsätta att plugga :P
Undrar om killarna kommer hem på middag?
Vad ska vi äta i så fall?
Pallar de en rödingmiddag till??
Måste fundera på veckans fototriss också.
Det är mycket nu :)
Jag önskar i alla fall dig en skön söndag.
SES!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0