Blocket

Nu håller jag på att scanna Blocket efter nya köksmöbler.
Hittade jättesnygga i går, men de var sålda :(
Jag vill ha ekbord och klädda stolar eller nå´t snyggt chabby chick-renoverat.
Men det kostar inte gratis, inte ens när det är begagnat.
Måste hitta någon annat ställe att ha datorerna på också.
Jag har sett snygga grejer på IKEA men bord och två stolar går på 5500 kr :(
Då är det viktigare med köksmöbler.
Nu ska jag dö i tv-soffan.
Undrar om det är nå´t bra på tv ikväll??
Jag vill ha GODIS!!!
Jag har jobbat upp ett rejält sötsug på semestern känner jag:(
Men nu är det slut på de där dumheterna.
Trevlig kväll på er.




Kommentarer
Postat av: Anita

åhh va du pysslar om i hemmet! :O)

2010-08-18 @ 20:52:03
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0