Flustret

I går så kom ju min älskade vän Simon till Uppsala för att hälsa på mig.
Jag hämtade honom vid stationen ca 20.00.
Vi åkte hem och käkade vegetarisk lasagne och tog ett glas vin.
Vi hade massor att prata om så tiden flög iväg.
Helt plötsligt var kl 22.15.
Vi hade snackat om att gå på lokal tidigare, men ingen av oss var intresserad av det, men efter lite vin så började de spritta i benen och det slutade med att Jonny skjutsade ner oss på "Flurran" vid halv tolv-tiden.
Vi pratade massor och Simon träffade gamla fotbollskompisar.
Vi slutade kvällen med att stå och hoppa i schlagerbaren i nästan två timmar.
Det gick att vrida ur mina kläder när vi kom hem.
Tyvärr så var jag så upptagen med att svänga mina lurviga, så jag glömde helt bort att ta några kort.
I dag drar vi väl också ut, vi får se var vi hamnar och vem som hänger med och då lovar jag er ett foto eller två.
Nu ska jag ta en kopp kaffe och surfa vidare.
Ha en skön lördag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som om du hade en kul kväll med Simon! Puss....jag jobbar idag...! :O/

2010-08-14 @ 10:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0