Håhå ja ja.....

Det känns att man lever när man ska kliva upp 05.30 alltså.
Inte för att jag är speciellt morgontrött men 05.30 är tidigt t om för mig ;)
Dessutom så har Jonny haft tandvärk i natt och legat och snurrat som en propeller brevid mig så jag itnte riktigt har kunnat sova.
Är det inte det ena så är det det andra sa flickan som blödde näsblod.
Nu är jag dödstrött och han med, men han bestämde sig för att jobba hemma idag.
Det är ju en lyx som jag aldrig kan unna mig så vare sig jag har sovit eller inte så måste jag pallra mig iväg till arbetet.
I dag slutar jag kl 13.00 och då ska jag ta Gränby i besittning.
Nu ska här handlas.
jag skall storhandla mat och sedan ge mig upp på Lindex och se om jag kan hitta något snyggt för pengarna jag fick av Eivor. Jag skall hämta mina skor hos skomakaren och lämna in ett per nya skor som klacken också har försvunnit på. Jag undar hur jag går egentligen.
Mina gamla Jodhpurse skall också få sig en omgång hos skomakaren. Kommer ni ihåg Jodhpursen va? :)
Nu väntar jag på Calle som har jobbat i natt och sedan ska jag skynda mig till jobbet.
Måndag !!!!
Snart är det fredag igen. SWOSCH!!!!
Livet rusar som ett X2000, man hinner knappt med.
Full rulle, köttbulle.





Kommentarer
Postat av: Anita

Hoppas att din dag blir bra! :O)

2010-08-30 @ 09:20:29
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0