Längtar

Nu sitter jag här i lägenheten och längtar ut till husvagnen.
Jag längtar efter lugnet.
I morgon har jag och Jonny pratat om att åka till Stockholm och kolla på Allsång på Skansen men det beror lite på om vi får gäster till campingen eller inte.
Jag vet inte heller om jag ids dra iväg i arla morgonstund för att vara på Skansen hela dagen.
I morgon skall det bli soligt och varmt, så då kan det ju vara skönt att bara sitta i en solstol också.
Det var ju några dagar sedan.
Jag har längtat efter att vara på Allsången, men inte efter att tillbringa en av semesterns sista dagar på en bänk på Skansen.
I dag måste vi åka och handla också.
Vi funderar på att köra några veckor med LCHF, men vi kanske väntar till efter semestern.
Ja, man måste så sakterliga börja att återvända till verkligheten snart, men ännu har vi några dagar i drömmarnas land kvar.
9 dagar av lathet.
Ahhh!
Nio dagar tillsammans med min Jonny.





Kommentarer
Postat av: Eivor

Er lycka är fullkomlig, man blir bara glad av att se er. Tack för att ni tog er tid att fika hos oss..... många kramar :o)

2010-08-02 @ 11:18:05
Postat av: Anita

Kul att gå på Allsång men skönt att vara hemma! :o)

2010-08-02 @ 19:31:53
URL: http://www.jamtlandspower.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0