Leta å leta.

Vi vill byta köksmöbler.
Jag letar på Blocket efter det rätta möbelemanget men jag hittar inget.
Jag har inget tålamod, när vi väl har bestämt oss för att köpa så kan det inte gå fort nog.
Jag skulle helst ha köpt i går.
Jag vill inte vänta utan tar nästan vad som helst, jag ser det snygga i allt.
Måste köpa ny torktumlare också, det letar jag också efter på Blocket.
Till sist så har jag bestämt att vi ska ha varsin Skruvsta-fåtölj vid våra datorer men de kostar 1200 kr st på IKEA så dessa vill jag också hitta på Blocket.
Jag hittade två för 300 kr st i Solna förra helgen men de var sålda när jag ringde förståss.
Så jag sitter hela kvällarna här och letar och letar.
Det skulle ju inte vara helt fel att hitta en "ny" tv-möbel också, en som har lådor där man kan gömma alla spelkonsoller, tvdosor och sladdar.
Fyra stola till ballkongen skulle också sitta fint till vårt"nya" bord som vi skall ställa dit bara någon hittar orken.
Jag letar efter en gammal, fin byrå att ha i sovrummet.
Vi skulle behöva en plats för alla viktiga papper, räkningar mm mm.
Men den skall vara Chabby Chick, annars får det vara :)
Ja, som sagt.....jag sitter här och letar och letar, det känns som att jag får leta ett tag till innan jag har hittat alla "mina" möbler.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med ditt letande! :O)

2010-08-31 @ 23:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0