Måndag

Tre dagar kvar på semestern.
I dag ska jag förbereda till min födelsedag i morgon.
Jag skall åka och köpa en film och sedan åka på Willy´s och ladda upp med läsk och annat gott.
I morgon har jag bjudit in familjen på ett filmmaraton.
Men vi skall börja kl 11.00 med frukost á la hotell.
Sedan har jag valt en massa filmer som vi skall kolla på.
Killarna är lite skraja att det bara kommer att vara dåliga mamma-filmer :) ....hehe.
Lite synd bara att det skall vara soligt och vackert väder i morgon :P
Det har ju regnat sedan i lördags så då kan det ju fortsätta med det när vi skall stänga in oss och kolla på film i ett dygn, tycker jag.
Det var jätte gott och jätte trevligt att äta surströmming och festa lite med grabbarna i går.
Synd bara att jag inte tog några bilder, jag glömde helt bort kameran :P
Det är trevliga ungdomar och det blir alltid många skratt.
Nu ska jag hänga tvätt och plocka bort lite från gårdagen fest.
Vi hörs då.
Kram hela dan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul idé med filmmaraton - men jag skulle aldrig få min familj att ställa upp på det! Have fun!! :O)

2010-08-09 @ 11:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0