Nedräkning

Nu har jag sju semesterdagar kvar.
Solen skiner och jag njuter.
Kjellis och Sussie är på väg ner till Hultsfred till sonen som skall tävla i speedway.
Jag och Jonny skall bara slappa.
Det märks att hösten närmar sig med stormsteg.
Solen står inte längre lika högt på himmelen och nätterna är kalla.
Vi stannar i vagnen så länge solen vill visa sig.
Vi "flyttar" nog hem till stan på söndag, tror jag.
Jag är sugen på surströmming, vi kanske skall ta och bjuda hem lite hungriga killar på surströmming på söndag?
Campingen är inte lika full av aktivitet längre, det märks att hösten närmar sig, som sagt.
Det är med blandade känslor som semestern går mot sitt slut.
Jag skall försöka slappa och njuta dessa sista dagar.
Jag har en födelsedag att se fram emot också.
Jag har planerat lite skoj till dess.
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till och sätta mig ute i solen.
Tack och adjö, korvbrö´




Kommentarer
Postat av: Anita

Japp - nu e de snart höst!

2010-08-05 @ 15:51:29
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0