Paraskavedekatriafobi

Lider du av detta?
I så fall så ska du stanna i sängen i dag.
Lider du av denna fobi så törs du nämligen inte gå ut på Fredag den 13:e.
Tyvärr så tror inte jag att min chef låter mig stanna hemma pga denna fobi( som jag för övrigt inte har heller) så jag får nog pallra mig iväg även om det var lockande att stanna i sängen i dag.
Fast alla som kan säga orden fort 10 ggr efter varandra utan att staka sig eller säga fel får också stanna hemma från jobbet idag, det har jag bestämt :)
Kom igen då! Försök!
Paraskavedekatriafobi Paraskavedekatriafobi Paraskavedekatriafobi Paraskavedekatriafobi Paraskavedekatriafobi Paraskavedekatriafobi Paraskavedekatriafobi Paraskavedekatriafobi Paraskavedekatriafobi Paraskavedekatriafobi.
Gick det bra? I så fall grattis till dig.
Stakade du dig? I så fall så måste du jobba istället för mig i dag. Grattis!
Skämt åsido :) Ta det lugnt idag......ingen fortkörning, inte gå under stegar, inte gå på A-brunnar eller på kanterna på trotoaren. Spotta tre ggr om du ser en svart katt och bär inga speglar idag. Spill inget salt och lägg inga nycklar eller skor på bordet. OK?!
SIMMA LUGNT! OR....


Kommentarer
Postat av: Anita

Inga fobier här inte.....! .o)

2010-08-13 @ 08:01:57
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0