Prinsessan på ärten

Som vanligt så har jag knappt sovit en blund i natt.
Jag har legat som på nålar.
Jag har känt mig som prinsessan på ärten ungefär.
Jag har vaknat för det minsta lilla ljud och jag har haft ont i hela kroppen.
Det är så typiskt mig när jag har haft ledigt och skall tillbaks på jobbet.
Nu ser jag ut som en tvättbjörn med mörka ringar runt ögonen.
Jag får försöka sminka över det.
Nu ska man försöka trycka i sig en tallrik gröt också :P
Jag som inte käkat frukost före kl 11 på hela semestern.
Det är tur att det blir en mjukstart med endast vå arbetsdagar innan det är helg igen.
Ingen sol är det i dag heller, utan regn.
Bara för att det ska bli ännu svårare att ta sig ur sängen antagligen.
Nä, det här går inte Maggan.
SÄTT FART!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med jobbstarten! :O)

2010-08-12 @ 12:43:35
Postat av: V.I.C.K.I.S.

Bra gjort -du kom ju upp! Själv kommer jag inte igång med nåt... hänger läpp

2010-08-12 @ 15:10:58
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0