Ruggigt

I dag är det väldigt grått och ruggigt ute men ganska varmt ändå, nästan 20 grader.
Det har regnat i natt ser man på asfalten.
Hmm, undrar vad man skall sätta på sig då då??
Jag är så trött att mina ögon går i kors, jag kunde inte sova bra i natt heller.
Jag vaknar för minsta lilla ljud.
Det är skitjobbigt.
Om det inte blir bättre snart så måste jag gå till doktorn och få sömntabletter, jag måste ju sova.
I dag sätter vi i gång på allvar på jobbet, nästan alla barn är tillbaks nu och vi känner oss taggade.
Jag längtar efter min personliga almanacka som jag har beställt för nästan 14 dagar sedan.
Jag hade hoppats att det skulle ha kommit till studiedagarna men, nä.
Jag är barnsligt förtjust i papper, pennor, anteckningsblock och almanackor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0