Så var det fredag igen då

Ingen riktig fredagskänsla när man ligger och är sjuk inte.
Men lite mys ska vi väl ha ikväll.
Lite god mat och lite vin.
Solen skiner utanför fönstret, undrar om man skulle tordas ta en liten promenad idag när jag faktiskt känner mig lite bättre.
Jag tror jag gör det.
Tar en sväng i parken och sätter mig på en bänk i solen.
Man har inte mycket att berätta när man har varit sjuk en hel vecka.
Det här känns ju lite torftigt måste jag erkänna :)
I morgon blir det lite mer fart för då skall husvagnen ner och bort.
Ingen hjälp får vi heller för killarna har ju sitt liv att tänka på :)
Jag får försöka hjälpa Jonny så gott det går med astma och ont knä och en arm som jag knappt kan lyfta.
Det vore bättre om han raggade upp nån gammal tant på något äldreboende i närheten, hon skulle nog vara en bättre hjälp.
V*I*C*I*S köpte biljetter till Eric Gadd igår!!
Något roligt att se fram emot i höst.
Nu måste jag lyssna in på hans nya skiva så att man kan sjunga med den 9 otober när allt går av stapeln på Katalin.
Jag har en liten anekdot angående Eric gadd.
För många år sedan, i mitten av 80-talet så spelade Eric Gadd på en nattklubb i Östersund som hette "After Eight".
Jag hade aldrig hört talas om honom men jag bestämde mig ändå för att gå och lyssna.
Jag tyckte väl att han var bra och så, men inget speciellt.
Efter spelningen när jag kom hem till mig och Cina så döm om min förvåning när jag fick se att han skulle sova hos oss!!!!
Det visade sig att hans dåvarande flickvän(han nuvarande fru) kom från Östersund och var kompis med Cina så det skulle sova hos oss.
Jag såg bara skymten av honom när de gick in på rummet och när jag vaknade nästa morgon så hade de åkt.
Men ändå!!
Kul grej tycker jag nu när han är kändis och allt :)

Rise upp - från nya skivan med samma namn.


Kommentarer
Postat av: JammerJimJoe

Ooooooo Jag mötte också Lassie :)

I onsdags såg jag MONA SAHLIN på stan !!!!

2010-08-27 @ 10:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0