Som vanligt...

Helgen gick i ett hujj, som vanligt.
I natt har jag inte sovit, som vanligt.
I dag slutar jag kl 13, som jag brukar på måndagar.
Jag blev inte blond utan går till arbetet som brunett, nästan som vanligt.
Jag är lite sen, som vanligt.
Men jag måste ju slänga in en morgonblogg, som vanligt.
Solen skiner, ganska vanligt den här sommaren
Jag vet inte vad jag ska ha för kläder idag, som vanligt.
Kaffemaskinens kaffe smakar ljuuuuuvligt, som vanligt.
Jag har arbetat en vecka och är förkyld, som vanligt.
Allt känns precis som vanligt.
Det känns som det var månader sedan det var semester, inte bara en vecka.
Nu ska jag käka min gröt, precis som vanligt.
Å jag önskar dig en bra dag, som vanligt.



Kommentarer
Postat av: Anita

Puss på dej - som vanligt! ;O)

2010-08-23 @ 07:14:04
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0