The end

Nu är det slut på sommaren :(
Nu åker vi ut till campingen och kör bort husvagnen. men det är lite stök först, innan vi kan köra bort den.
Först så ska vi köra alla utemöbler plus kylskåp och gasolgrill till bonden som vi också skall ställa husvagnen hos.
Efter detta så åker vi tillbaks till campingen och river golvet som vi har haft i förtältet.
Det ska vi slänga nu. Det har gjort sitt efter tre säsonger.
Om vi skall bo där nästa år så får vi köpa nytt golv då i så fall.
Sedan skal vi plocka ner förtältet och försöka göra rent det så gott det går. Vi skulle behöva en spolplatta där vi kunde spola av det, men vi får nöja oss med att försöka borsta bort smutsen så gott det går.
Vi har mutat Ludde att hjälpa oss eftersom jag inte är frisk ännu och min arm och mitt knä inte är den bästa konditionen.
Jag hoppas att vi blir färdig fort så att vi kan få en bra lördagseftermiddag/kväll också.
Solen skiner så vi slipper stå ute i skitväder hela dagen :) Alltid något att glädjas åt.
Hoppas att du får en skön lördag vad du nu skall hitta på.
TJINGELING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0