07.00 - 13.00

Det är min arbetstid i morgon det, sedan har jag semester resten av veckan.
Sex timmar är fort gjort, men just nu så känns det trögt att måsta kliva upp i ottan i moronbitti....usch!
Jag vill inte.....vill inte!
Men som sagt, det kommer att vara fort gjort i morgon, snabbt kommer dagen att gå, dessutom så är det ganska mysigt att jobba i mellandagarna när det är lite annorlunda och i ett lite lugnare tempo än vanligt.
På eftermiddagen så skall jag åka och handla lite annan mat ä julmat.
Men en julskinka till skall jag köpa för vi har ätit upp 3800 gr julskinka på två dygn!
Det är ganska bra gjort tycker jag :)
Mina killar älskar julskinka.
Nu skall jag sova så att jag orkar kliva upp i morgon kl 05.30 när klockan ringer.....huuuga!


Kommentarer
Postat av: A

2010-12-27 @ 13:36:00
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Anita

Vi har oxå gjort slut på vår skinka - men den vägde bara 2 kg!

2010-12-27 @ 13:37:21
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0