Dan före dan före dopparedan!

Å jag jobbar hela, prexsis hela dagen.
Min man är ledig, men han var på julfest i går så han kan man nog inte räkna med på hela dagen.
Typiskt!
Det borde vara jag som fick vara ledig för då skulle allt julpysslande bli klar i dag.
Kl 17, när jag slutar så skall vi handla julmat.
Jag har redan gjort en lång lista på vad som skall inhandlas.
Jag försökte att hålla den kort, jag försökte att tänka litet men det går ju inte.
man bara måste ha det, å det, å det, till julen :)
Nu skall jag skjutsa Jonnys trötta kollega till arbetet. Han som också var på julfest men som inte är ledig i dag.
Vilken tur(för honom) att jag har sovmorgon på onsdagar och inte börjar förrän 08.40.
Nu väntar gröten och lite smink sedan är jag redo.
I övermorgon är det julafton :)


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag ska oxå handla mat idag - kanske kan jag få med mig Emil till hjälp! Pelle jobbar och så är han sjuk....dunder förkyld!

2010-12-22 @ 08:57:39
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0