Fest!

Det har blivit en tradition nu att ha fest på juldagen.
Mycket mat åt de, pojkarna men vi har fortfarande en hel del kvar :P
I dag vill jag inte äta julmat, funtar på att beställa hem pizza faktiskt.
Som sagt så var det en skojig fest och vi avslutade hela kvällen på KROM.
Som vanligt så ångrar man sig när man kommer ut för man har alltid skojigare hemma.
Men, men...
I dag skall vi väl återställa lägenheten i orginalskick och sedan inte göra någonting.
I morgon skall jag jobba men sedan är jag ledig igen, hela veckan.
På onsdag kommer min "tjockis", det skall bli roligt, jag längtar.
Men nu skall jag dricka kaffe och sedan dö i soffan innan jag börjar städa.
God fortsättning på er alla julfirare!

Bilder från igår.

Gott?


Partytrick!


Ungen kan slicka sig på armbågen!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anita

Hahaha - olika "partytrick" ser jag! :O)

2010-12-26 @ 13:52:41
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0