Frisk??

Nä, med handen på hjärtat så är jag nog långt ifrån frisk men det här verkar bli en långdragen historia så jag får väl pallra mig iväg till arbetet även fast jag inte är frisk.
Jag stod nyss i badrummet och hostade lungorna ur mig när Ludwig kom upp och stirrade yrvaket på mig och frågade om jag verkligen mådde bra.
- Nä, svarade jag och hostade i fem minuter till.
Att ha astma är ingen dans på rosor inte, vill jag bara meddela.
Nu skall jag andas medicin, dricka kaffe och surfa en stund innan det är dags att ge sig iväg.
I dag är det måndag så jag har en kort dag, det känns ju bra att få börja lite lugnt igen efter en vecka här hemma.
Det skall bli skoj att möta barn och kollegor igen, man längtar efter alla när man inte är där.
Det känns som vi är en liten familj allihop ♥.
Ha en skön måndag nu och krama varandra i trafiken.

Dagens visdomsord:

Se dig omkring.
Är folk snälla, så har du varit snäll. Är folk själviska och arga? Du kommer att upptäcka att du varit arg och självisk. Om du är arg så drar du till dig arga människor, du gillar dem, trivs med dem eftersom de förstår dig. Är du egoistisk och snål drar du till dig snåla människor, ni förstår ju varandra.

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag är inte heller frisk ännu...har ingen feber men svettas floder så fort jag försöker göra något...hostan har blivit bättre men jag är inte bra...snorar å kraxar! Bara parasiten håller sig borta så finns det hopp om livet!;O)

2010-12-06 @ 08:27:12
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0