I ottan

I dag skall bilen in på verksta`n.
Det skall bytas ett bromsbelägg.
Jonny fick tid i dag kl 07.00 och jag börjar kl 07.30, därför så måste han skjutsa mig först för att hinna.
Så jag kommer till arbetet 06.30 idag!!
*gäääääspar*
Jag skall fylla i all min kvällstjänstgöring i en pärm, så jag har det jag gör men det känns ju ruggigt tidigt måste jag säga.
Kliva upp en hel timme för tidigt känns jobbigt.
Jag har ju nog tidiga mornar ändå tycker jag.
Ja, ja ingen idé att sitta här och klaga.
Nu är jag ju vaken så det är bara att köra hårt.
Trevlig onsdag på dig!


Kommentarer
Postat av: Simon

Det är nog lite tidigt för dig när du inte har koll vilken dag det är=) Maggan det är Torsdag idag.

2010-12-09 @ 06:29:09
Postat av: Maggan

Simon: Ja, jag kom just på det och skulle ändra :)

Snacka om att vara trött va :)

2010-12-09 @ 07:13:54
Postat av: Anita

Hahaha - jag tänkte samma som Simon att: NU är hon trött! Nästan så att jag var tvungen att kolla själv om det verkligen var torsdag idag! Kram! :O)

2010-12-09 @ 08:30:17
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Lena

Me too, tänkte till en gång till - är det inte torsdag idag.......-jo det måste det vara för jag öppnade ju idag!

2010-12-09 @ 09:34:59
Postat av: Jonny

HAHAHA Tänkte samma som Simon nu är du trött Hohoho Maggan! Det är Ju TOrsDaG IdaG !

2010-12-09 @ 12:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0