Jag blir tooookig!

Vaknade för en halvtimme sedan och känner mig risig igen.
Hostar upp allt möjligt onämnbart och har ONT i halsen igen.
Febern ligger som ett täcke över hela mig och snoret rinner.
Jag säger som min mamma sa, fast man inte får, -"Jag tror jag blir med negerbarn!!"
Jag har inte råd att vara hemma igen så jag tänker gå på jobbet ändå.
Jag vill gå på festen i morgon, som vi är bjudan på.
Jag vill känna att jag har orken att pyssla med julen, det är inte roligt när det skall kännas tungt och jobbigt!
Jag vill inte vara mera sjuk nu, jag orkar faktiskt inte.
Varför jag?
Varför just jag?
Vad har jag gjort för ont?


Kommentarer
Postat av: cinis

Krya på dej vännen..kram

2010-12-10 @ 06:57:52
Postat av: Anita

Jag vet att du inte är så bra på att göra det jag säger nu: ......men gå till en läkare och säg precis det du säger...att du inte orkar längre! <3 Kram!!

2010-12-10 @ 09:27:27
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Tipps från coachen!



Du kanske ska ta det lugnt och bara vara sjuk ett par dar låta kroppen få läka. Inte ränna runt koka godis och allt annat du håller på med

2010-12-11 @ 08:21:32
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0