Julfest

I kväll är det julfest på jobbet!
Jag är inte med i festkommitén den här gången.
Det skall bli riktigt skönt att bara gå på fest uta att vara den som fixat alltihop.
Bara sitta där och bli underhållen.
Det värsta är att jag jag antagligen måste leka och det tycker jag bara är "sisådär" roligt faktiskt.
Alla tror att jag tycker sånt är jätteskoj bara för att jag är jag, men det gör jag inte.
Det är en fördel med att vara med i festkommitén, då behöver man inte leka.
Men jag är inte den som är den, jag kan bjuda på lite charader eller annat. Man skall inte sätta sig på tvären på fester inte.
Jag tar välpå mig min nya festblåsa och travar iväg vid 18-tiden.
Bilder kommer antagligen i morgon.
Njut av att det är fredag nu!



Kommentarer
Postat av: Anita

Ha så kul - här ska vi ha after work idag för över 20 personer!

2010-12-17 @ 08:46:36
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0