Jullov del 2

Nu är jag ledig igen!
I morse var jag dödare än död men nu känns det bra igen.
Spenderade eftermiddagen på Gränby men hittade inget på mellandagsrean.
Mellandagsrea är överskattat, de säljer ju bara skiten som ingen vill ha och som är flera år gammal.
Efter detta så handlade vi lite "vanlig" mat och sedan åkte vi hem och gjorde lasagne.
Nu är lasagnen i ugnen och jag sitter med ett glas rödtjut och njuter av att jag är ledig hela veckan.
I morgon skall jag försöka mig på att träna om det är öppet.
Sedan skall jag bara slappa å slappa å slappa.
Undrar om jag får med mig Jonny på bio kanske?
Änglagård 3 vill jag se!
Och på onsdag kommer Simon, det skall bli jätteskoj!
Det är skönt med jullov!



Kommentarer
Postat av: Anita

Jag är oxå ledig....men sjuk! :O/

2010-12-27 @ 18:59:29
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0