Julstämning

Jag vet var min julstämning tog vägen?
jag hade mer pirr för två veckor sedan än nu.
kan det bero på att jag nästan är helt färdig?
Kan det bero på att jag känner mig helt cool och att det inte är någon brådska med någonting?
Är det så att det skall vara lite nerver när det gäller julen för att den rätta stämningen skall uppstå?
Ja, kanske det kanske?
Jag tror jag pyntar helt färdigt med gran och allt till den 18 december.
Så får det stå så i nästan en vecka innan det blir julafton.
Jag tycker att man njuter mer av julen innan julafton än efter.
När nyår har varit så vill man ju bara bort med skiten, eller hur?
Ja, jag hoppas att den rätta julstämningen infinner sig snart.
Komsi, komsi!!


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag hade julstämmning igår när jag var på stan men i morse när jag vaknade var den som bortblåst - vill bara rymma till en söderhavsö och glömma allt vad julen heter. :O/

2010-12-08 @ 08:54:57
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: cinis

Min julstämmning är oxå borta, ska leta rätt på den men den här jäkla parasiten spökar..suck..Dag 10 nu och jag är hyffsat less..grrr. Jag tänkte klä granen till helgen å dricka glögg å mysa om magen blir bra snart..Pyzzz

2010-12-08 @ 15:49:57
Postat av: lovisa

Fin bakgrund:)

2010-12-08 @ 16:08:51
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: cinis

ÅÅÅÅ Jag skrev ett långt inlägg nyss men glömde skicka. Min Julstämmning är oxå borta tack vare den här jäkla parasiten dag 10 nu, inte kul alltså. Jag ska klä granen till helgen, hade tänkt dricka lite glögg men det ser inte så lovande ut just nu..Måste leta reda på mitt jul pirr. Kramis

2010-12-08 @ 16:31:10
Postat av: Tanja*Andersson

Kolla, det är några kändisar som har haft bulimi, titta på min sida så får du se vilka, om du tycker att det är intressant :D kram

2010-12-08 @ 16:38:36
URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Fin blogg =D

2010-12-08 @ 16:39:05
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0