Komp och lite spya ;)

I dag åker jag bara in på jobbet och vänder.
Om det är lugnt så kan jag ta ut komptimmar.
Om jag kan ta ut alla mina komptimmar så åker jag hem vid 10-tiden igen.
I dag har jag bara resten av julstöket kvar.
Dammsuga och svabba toaletterna.
Ställa ut alla tomtarna på plats.
Göra godisbordet.
Koka skinka, grilla revbenen och koka in laxen.
Men jag mår illa!!
Inte kan väl magsjuka komma så fort?
Knut kom hem och kräktes i gårkväll och idag är jag sjuk??
Nääää, inte så snabbt går det väl, det är bara jag som är nojjig. eller hur?
SÄG ATT DET BARA ÄR JAG SOM ÄR NOJJIG!!!!
Jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu, varken lust eller tid.
Julen är ju min stora högtid på året, då tänker jag INTE vara sjuk!!
Nää, här kan man ju inte sitta å bli hysteriskt, jag sätter fart i stället så att jag får tankarna på annat.
Så ja!
Duktig tjej!

"Lutfisk å gröt, tårta så söt, tårta så söt...."
Ja, vissta ja! Ja skall ju koka gröt ikväll också.....hmm, då måste jag nog köpa mer mjölk...

Min juloutfit är klar, vad tycks?!




Kommentarer
Postat av: Barbro Binda

Hoppas bacillerna håller sig borta och att du får en riktigt härlig helg. God Jul på dig! :-)

2010-12-23 @ 09:42:13
URL: http://barbrobinda.blogspot.com
Postat av: Anonym

Gaahh din Tjuv du har ju snott min julstass...hehehe...Go jul Gumman Min..Miss You!!!!

2010-12-24 @ 00:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0