Ommöblering + The Ark

I kväll möblerade vi om lite i vardagsrummet.
Vi flyttade divandelen på soffan från vänster sida till höger och sköt ut hela soffan en bit och ställde fåtöljen "under" trappen.
Nu fick hela tv-delen av vardagsrummet större utrymme och det ser inte så trångt ut.
Det blev snyggt.
Jag är nöjd.
Egentligen gjorde vi det för att få plats med julgranen men nu får den verkligen inte plats :) men det gör inget, vi ställer den i hörnet där den brukar stå.
Dessutom så blev det dammsuget på ställen som inte dammsugaren har hittat på de senaste veckorna.
Haha...jag är ingen hejjare på att städa jag inte.
Men det blir gjort till slut, sent om sider, vid sådana här tillfällen tex, när man börjar röra runt och dammråttorna hoppar upp och biter en i knäna :)
Det är skönt att göra om, det blir lite nytt omkring en, det gillar jag.
Dessutom så är jag nu lycklig ägare till två st The Ark-biljetter!!
Min gullegöbbe satt i telefonkö halva förmiddagen för min skull.
Nionde mars sittter jag på första parkett och sjunger på Katalin.
Lyllo mig va? ;)




Kommentarer
Postat av: Anita

..Jag trodde du skulle vila efter ditt näsblodsanfall??

2010-12-14 @ 23:21:23
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Jonny hade redan flyttat möblerna när jag kom hem, jag bara "piffade" lite ;)

2010-12-15 @ 07:09:50
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Anna W

Telefonkö?! Själv klickade jag hem 2 Ark-biljetter på tre minuter på ticnet igår kväll... :-)

2010-12-15 @ 13:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0