Opp å hoppa!

Måndagsmorgon....
Kl 05.00 ringde mitt alarm.
OKRISTLIGT TIDIGT!
Åååå, bara fem minuter till.....snälla!
Vem det nu var som skulle ge mig tillåtelse?
Svänga benen över sängkanten och fort ut å blaska av mig.
Nu sitter jag här vid datorn med en kopp kaffe.
Om 1 timme måste jag vara på jobbet, senast! för att Jonny skall hinna till mecken med biljäveln som spottar ut felmeddelanden.
Tack för den utgiften så här lagom till jul.
Nu skall jag måla på mig ett par ögon så att man åtminstonde ser pigg ut, alltid kan man ju lura någon.
I dag på min lediga eftermiddag så skall jag handla nytt julgranspynt, eftersom jag har bestämt att granen skall vara gräddvit i år och inte röd :P, jag skall steka köttbullar och göra Janssons och om jag hinner så skall jag baka några plåtar med pepparkakor.
Eva kommer hit med lite jultidningar och annat smått och gott som hon var här och sålde för några veckor sedan.
Ledig eftermiddag va ;) haha....
Nu måste jag sätta fart......så att jag hinner......skynda, skynda! Ila, ila....
Raska fötter springa tripp, tripp, tripp.......





Kommentarer
Postat av: Anita

Jag klev oxå upp vid 5 i morse - kunde inte sova mera!

2010-12-20 @ 10:24:30
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: V.I.C.K.I.S.

Hallåjsan!

Ja, nu är gummibandet väl utsträckt.

Vi har itne heller planerat nåt på Nyårsafton.... kanske vi skulle ställa till med middag här hos oss!! Kram & vi höres & synes

2010-12-20 @ 19:01:04
URL: http://vickis-at.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0