Pizza

Pizza online blev vår räddning i dag.
Jag har inte orkat att gör ett dugg på hela dagn.
Jo, plockat bort alla rester efter gårdagens fest bara, men inget annat.
Nu har jag badat och sedan beställt pizza.
Det är för jäkla dyrt att beställa hem pizza nu för tiden.
430 kr för fem pizzor och lite bea.....hutlöst!
Nu vill jag kolla på en film som JAG vill se, det är bara andra som har bestämt filmer hela helgen.
I går frågade jag om jag fick kolla på Brölloppsfotografen men det blev protester direkt, sedan gick alla därifrån  men då hade jag inte längre tid att kolla.
Soffan är upptagen precis hela tiden.
Jag längtar efter mitt soffhörn nu och en bra film....åsså pizzan förståss.
Tjenixen!

Kommentarer
Postat av: Anita

Jag förstår vad du pratar om.....!

2010-12-26 @ 21:46:43
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0